چگونه گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز خطرناک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز خطرناک

"سلام، برادر من مبتلا به گلومرولونفریت با کراتینین 4.6 تشخیص داده شد. لطفا با من چگونه بیماری او خطرناک بدون دیالیز بگویید؟ شما نیاز به یک بیت از مشاوره. از شما بسیار سپاسگزارم. "این یک موضوع از دکتر خط است. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، می توانید آنلاین دکتر تماس بگیرید! دکتر آنلاین 24 ساعت کار!

پاسخ کارشناس: حال شما چطور است؟ شما ما را در مورد وضعیت خواهر خود را در مورد گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز توصیه می شود. در زیر پیشنهادهای ما برای شما می باشد. امیدوارم، این واقعا کمک خواهد کرد!

همانطور که می دانید، در محدوده معمول کراتینین سرم تا 70-108mkmol / L برای زنان و 44-133 میلی مول / L برای مردان. سطح بیماری کلیوی شروع به افزایش که حدود 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داد. در نتیجه، تشخیص کراتینین خواهر خود را از 460 بدان معنی است که آن را از یک مشکل کلیوی شدید رنج می برد. در صورت عدم درمان، ما می ترسند که آن پیشرفت خواهد کرد برای پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه، وضعیت تهدید کننده زندگی.

اگر چه وجود دارد به هیچ وجه به جلوگیری از نارسایی کلیه در گلومرولونفریت و کراتینین 460 بدون دیالیز وجود دارد؟

جواب خواهد بود "بله". داروهای چینی توصیه می شود برای کمک به این هدف است. پس از بیش از 25 سال تجربه در درمان بیماری کلیه، نفروپاتی بیمارستان نفرولوژیست Shijiazhuang شرکت توسعه درمان سیستمیک به نام درمان سموم تصفیه بیشتر از ویژگی های این درمان استفاده از طب چینی، ترین سموم در بدن به طور موثر حذف بدن از طریق مدفوع، ادرار، غدد عرق، آن را شرایط مطلوب ایجاد شده برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر. طب چینی عمدتا کار می کند به حذف استاز خون، از بین بردن علائم، بازگرداندن سلول های آسیب دیده کلیه داخلی و بازگرداندن ساختار کلیه.

با توجه به گزینه های بالا، خواهر خود را قطعا می تواند جلوگیری از نارسایی کلیه یا دیالیز. سپس او را قادر به زندگی یک زندگی عادی و طولانی است. با این حال، عجیب و غریب چیزی وجود دارد؟ برای ارسال یک سوال به پست الکترونیکی ما Asya.yue@mail.ru، یا Whatsapp / وایبر 8613292893707. از خودتان مراقبت کنید!





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: